1 Yakıt tüketimi araç donanımına göre farklılık gösterebilir. Detaylı bilgi için www.audi.com.tr/tr/web/tr/wltp adresini ziyaret edin.
2 Audi Q8 55 e-tron quattro: kWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,4–20,6; g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0. Aracın seçilen donanımına bağlı olarak aralıklarla birlikte yakıt/güç tüketimi ve CO₂ emisyonları hakkında bilgi. Araç için NEDC'ye göre değil, yalnızca WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.
3 Akünün şarj süresi, ortam sıcaklığı, diğer ülkeye özgü konektörlerin kullanımı ve ön şartlandırma fonksiyonunun kullanımı (örn. aracın uzaktan kumandalı kliması) gibi bir dizi faktöre bağlı olarak değişebilir. Yerel konektörler kullanılırken, e-tron şarj sistemi şarj kapasitesini sınırlar.
4 Audi Q8 55 e-tron quattro için geçerlidir (KWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,4–20,6; g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0). 170 kW'a kadar şarj kapasiteli araç için NEDC'ye göre değil, yalnızca WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.
5 Audi Q8 Sportback 55 e-tron quattro: kWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,1–19,9; g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0. Aracın seçilen donanımına bağlı olarak aralıklarla birlikte yakıt/güç tüketimi ve CO₂ emisyonları hakkında bilgi. Araç için NEDC'ye göre değil, yalnızca WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.
6 Menzil modu azami hızı yaklaşık 90 km/s ile sınırlar, örneğin otomatik klima gibi konfor fonksiyonlarının ayarlarını yapar ve koltuk ısıtmasını devre dışı bırakır.
7 Standart e-tron kompakt şarj sistemi, 11 kW'a kadar şarj kapasitesine sahiptir. Şarj kapasitesi, kullanılan şebeke konnektörünün tipine, ülkenin voltajına ve elektrik şebekesinin mevcut faz sayısına ve ayrıca müşterinin kendi ev tesisatına bağlıdır. Bu nedenle bazı durumlarda daha düşük olabilir. Endüstriyel fişli şebeke bağlantı kablosu ve şarj sisteminin çalıştırma ünitesi birbiriyle uyumludur ve belirli bir şarj kapasitesi sağlar. Şebeke bağlantı kablosunu daha sonra farklı bir endüstriyel konektöre geçirmek teknik olarak mümkün olsa da, bu durum şarj kapasitesinin düşmesine neden olabilir.
8 Lütfen dikkat: İki AC şarj bağlantı noktası aynı anda kullanılamaz. Her iki AC şarj portunun aynı anda kullanımı, şarj kanatları için bir kilitleme konsepti ile engellenir.
9 Evde 22 kW ile şarj etmek, isteğe bağlı e-tron connect şarj sistemi (Türkiye pazarında bu donanım sunulmamaktadır.) veya 22 kW AC'yi destekleyen alternatif bir evde şarj çözümü gerektirir. Standart e-tron kompakt şarj sistemi ı 11 kW ile sınırlıdır.
10 Fiziksel kısıtlamalar nedeniyle, verilen ivme rakamları için maksimum çıktı birden çok kez tekrarlanabilir ancak arka arkaya sınırsız sayıda tekrarlanamaz.
11 Lütfen dikkat: Sistemler yalnızca sistem sınırları dahilinde çalışır ve sürüşe yardımcı olur. Ancak, aracın sürülmesinden sürücü sorumludur ve her zaman dikkatli olması gerekir.
12 Bir Audi Sport GmbH sunumudur.
13 Audi Orijinal Aksesuarları ek bir ücret karşılığında AUDI AG'den temin edilebilir. Aracın yakıt tüketimi ve emisyon değerleri hesaplanırken aksesuarlar dikkate alınmaz. Bu nedenle, aksesuarlar yalnızca ilk kayıttan sonra takılabilir.
14 Parlak tornalanmış veya parlak frezelenmiş alaşım jantlar ile cilalı veya kısmen cilalanmış alaşım jantlar kış yol koşullarında kullanılmamalıdır. Üretim nedenlerinden dolayı, jant yüzeyi bu tür bir kullanım için yeterli korozyon korumasına sahip değildir ve yol tuzu veya benzeri maddeler nedeniyle kalıcı olarak hasar görebilir.
15 Halihazırda teknik yöntemlerle engellenemeyen CO₂ emisyonları, karbon kredileri ile dengelenmektedir.