Q8 Sportback e-tron | Modeli | Audi Türkiye
Audi Q8 e-tron’un yandan görünümü

Q8 Sportback e-tron

Audi Q8 e-tron’un arkadan görünümü

Elektrikli. Diğer pek çok özelliğinin yanında.

Audi e-tron Sportback, tamamen elektrikli bir araç olarak üstlendiği öncü rolünü başarıyla tamamladı. Şimdi onu Audi model portföyüne Q8 Sportback e-tron adıyla dahil etmenin zamanı geldi.

%10’dan %80’e şarj

31

dakikada³

maksimum DC şarj gücünde⁴

Menzil (WLTP),

600

km

Maksimum DC şarj gücü,

170

kW⁴

Audi Q8 Sportback e-tron MMI ekranı yakın plan çekimi
Audi Q8 Sportback e-tron hızlı şarj istasyonu
Etkin rota hizmeti:

Yüksek Güçlü Şarj istasyonlarında 170 kW⁴’a kadar hızlı şarj artık mümkün. e-tron rota planlayıcısı⁸ ile şarj noktaları, yüksek şarj kapasitesinin etkin bir şekilde kullanımını sağlamak üzere rota rehberliğine entegre edilmiştir.

Audi Q8 Sportback e-tron evde şarj
Evde şarj:

e-tron kompakt⁷ şarj sistemi evde şarj için standart olarak mevcuttur.

Maksimum elektrik gücü

300

kW

Toplam tork: 664 Nm

Hızlanma (0-100 km/sa)

5,6

s¹⁷

Batarya kapasitesi (net),

106

kWh

Ayrıntılara özen gösterilmiştir:

S line iç tasarım tüm duyularınıza keyif verir. Yüksek kaliteli deri ve Dinamica Frekans¹⁴ mikrofiber, ön koltukların sırt dayanaklarındaki S kabartması dahil ön spor koltuklarda isteğe bağlı olarak yer alır. İsteğe bağlı, mat fırçalanmış alüminyum koyu renkli döşemeler sportif bir ortamı tamamlar.

Audi Q8 Sportback e-tron karma bagaj
Pratik bagaj:

Yüksek çevreleme özellikli kenara sahip pratik bagaj iskeleti bagaj yüzeyini kir ve neme karşı korur. İskeletin dokusu yükün etrafa kaymasını engeller. 20 litre kapasiteye sahip soğutmalı torpido/ısı tutucu kutu bagajda kolaylıkla saklanabilir.

gri üretim alanında Audi
Audi Q8 Sportback e-tron’un yandan görünümü

Audi Q8 e-tron

kWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,4-20,6 ; g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0. Aracın seçili donanımına bağlı olan aralıklardaki yakıt/güç tüketimi ve CO₂ emisyonları hakkında bilgiler. Araç için NEDC'ye göre değil, sadece WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.

1
Yakıt tüketimi araç donanımına göre farklılık gösterebilir. Detaylı bilgi için www.audi.com.tr/tr/web/tr/wltp adresini ziyaret edin.
2
Audi Q8 Sportback 55 e-tron quattro: kWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,1–19,9; g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0. Aracın seçilen donanımına bağlı olarak aralıklarla birlikte yakıt/güç tüketimi ve CO₂ emisyonları hakkında bilgi. Araç için NEDC'ye göre değil, yalnızca WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.
3
Akünün şarj süresi, ortam sıcaklığı, diğer ülkeye özgü konektörlerin kullanımı ve ön şartlandırma fonksiyonunun kullanımı (örn. aracın uzaktan kumandalı kliması) gibi bir dizi faktöre bağlı olarak değişebilir. Yerel konektörler kullanılırken, e-tron şarj sistemi şarj kapasitesini sınırlar.
4
Audi Q8 55 e-tron quattro için geçerlidir (KWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,4–20,6; g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0). 170 kW'a kadar şarj kapasiteli araç için NEDC'ye göre değil, yalnızca WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.
5
Menzil modu azami hızı yaklaşık 90 km/s ile sınırlar, örneğin otomatik klima gibi konfor fonksiyonlarının ayarlarını yapar ve koltuk ısıtmasını devre dışı bırakır.
6
Audi Q8 55 e-tron quattro: kWh/100 km cinsinden güç tüketimi (ortalama¹): 24,4–20,6; g/km cinsinden CO₂ emisyonları (ortalama¹): 0. Aracın seçilen donanımına bağlı olarak aralıklarla birlikte yakıt/güç tüketimi ve CO₂ emisyonları hakkında bilgi. Araç için NEDC'ye göre değil, yalnızca WLTP'ye göre tüketim ve emisyon değerleri mevcuttur.
7
Standart e-tron kompakt şarj sistemi, 11 kW'a kadar şarj kapasitesine sahiptir. Şarj kapasitesi, kullanılan şebeke konnektörünün tipine, ülkenin voltajına ve elektrik şebekesinin mevcut faz sayısına ve ayrıca müşterinin kendi ev tesisatına bağlıdır. Bu nedenle bazı durumlarda daha düşük olabilir. Endüstriyel fişli şebeke bağlantı kablosu ve şarj sisteminin çalıştırma ünitesi birbiriyle uyumludur ve belirli bir şarj kapasitesi sağlar. Şebeke bağlantı kablosunu daha sonra farklı bir endüstriyel konektöre geçirmek teknik olarak mümkün olsa da, bu durum şarj kapasitesinin düşmesine neden olabilir.
8
Lütfen dikkat: İki AC şarj bağlantı noktası aynı anda kullanılamaz. Her iki AC şarj portunun aynı anda kullanımı, şarj kanatları için bir kilitleme konsepti ile engellenir.
9
Evde 22 kW ile şarj etmek, isteğe bağlı e-tron connect şarj sistemi veya 22 kW AC'yi destekleyen alternatif bir evde şarj çözümü gerektirir. Standart e-tron kompakt şarj sistemi 11 kW ile sınırlıdır.
10
Fiziksel kısıtlamalar nedeniyle, verilen ivme rakamları için maksimum çıktı birden çok kez tekrarlanabilir ancak arka arkaya sınırsız sayıda tekrarlanamaz.
11
Lütfen dikkat: Sistemler yalnızca sistem sınırları dahilinde çalışır ve sürüşe yardımcı olur. Ancak, aracın sürülmesinden sürücü sorumludur ve her zaman dikkatli olması gerekir.
12
Audi Sport GmbH bir sunumdur.
13
Parlak tornalanmış veya parlak frezelenmiş alaşım jantlar ile cilalı veya kısmen cilalanmış alaşım jantlar kış yol koşullarında kullanılmamalıdır. Üretim nedenlerinden dolayı, jant yüzeyi bu tür bir kullanım için yeterli korozyon korumasına sahip değildir ve yol tuzu veya benzeri maddeler nedeniyle kalıcı olarak hasar görebilir.
14
Dinamica Frekans mikrofiber, kısmi geri dönüştürülmüş polyester lifler ve işlenmiş PET kullanılarak üretilmiş, sportif kabartmalı, nefes alabilen bir mikrofiber malzemedir.
15
Audi Orijinal Aksesuarları ek bir ücret karşılığında AUDI AG'den temin edilebilir. Aracın yakıt tüketimi ve emisyon değerleri hesaplanırken aksesuarlar dikkate alınmaz. Bu nedenle, aksesuarlar yalnızca ilk kayıttan sonra takılabilir.
16
Halihazırda teknik yöntemlerle engellenemeyen CO₂ emisyonları, karbon kredileri ile dengelenmektedir.